Tuesday, June 23, 2009

Interview...

Rezeki e2 sudah ditetapkan oleh Allah.. dan kt hanya mampu berusaha...bler agaknyer rezeki ini akan sampai pdku...?????? aku hanya mampu berdoa...

Esok aku pg intrvew lg kt Consultant kt Kluang...position Executive Project...adakah ini rezeki aku??? Aku hanya mampu bt yg terbaik utk intrvw esok...doakan aku yerr...

B4 ni aku ada g intrvw kt SP Setia tp lom ada jawapan lg...Diorg kt dalam minggu ni..(2 minggu after intrvw)...tunggu jerla surat minggu..ntah2 postman sembunyikan surat aku..huhu puas aku tunggu surat tp still bkan nama aku..asik2 nama bapak aku..cam biasela bil telipon, bel api, sBurat incm tax n mcm2 lg..huhuhuhu

Aku ada gak apply kt BCB, compny tmpt aku praktikal...mmg aku xnak kejer c2 bler mengenangkan cte zaman dulu2...tp kakak ofis aku yg cari aku n mintak aku kejer c2..dia sgt2 memerlukan org...last2 aku isi gak borang n apply kt saner...diorg kt tunggu bos call n panggil utk intrvw...tp still x panggil lg..aku plak ltak gaji yg di luar jangkaan..lgla diorg pk 100 kali br nk ambik aku..huhuhu..

Hidup ini perlu diteruskan...aku dh bosan dok umah..aku nak pegang duit sendiri n tolong family aku...adik2 aku...shopping n mcm2 lglaaa....kejer cepat la ko datang...plz...

No comments:

Post a Comment