Tuesday, May 19, 2009

Aku TerSentak..

kapal MISC
Harini tibe-tibe hati aku tesentak...Aku cube untuk terime semua ini...Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi hari2 mendatang...Aku mendapat panggilan dr seorang lelaki yg bertahta dihatiku..Dia memberikan kabar berite yang membuatkan aku berasa sedih bercampur gembira...sedih sebab dia bakal meninggalkan aku untuk memulakan pelayarannya..bt petama kalinya dia bakal belayar..mmg e2 yg dia tunggu2 selama ini..Gembira cbb ms akan berlalu dan masa akan cepat direncanekan sekembalinyer die dari pelayarannya...
Lautan kapal
Dari mamai2 bangun dr tdo mateku terus mnjadi segar bler mndgr berite e2.. Aku x dpt bayangkan apa akan terjadi selepas ini.. Mesti aku akan RINDU gle2 kt die.. Ya Allah aku btol2 CINTA kan die... Aku SAYANG die Ya Allah.. berikanlah keselamatan kepadenyer... Sebelum die pg aku nak habiskan mase aku bersama2 die kt cni... laps ni bebulan2 aku x jumpe die.. rindunyer... Tp aku kna terima semua ini.. aku kna terima kerja die..ini tanggungjawab die.. n ini cter2 die.. walaupon kami terpakse berjauhan tp hati kami tetap dekat..aku kna kuat... Cinta ini yang btkan aku kuat... I LOVE U (hihihi jiwang plak)..
Abang...sayang akan tunggu abang...

Ikan di laut asam di darat,
Dimasak bersama si asam jawa,
Andainya jodoh, kasih terikat,
Bertemu jua memateri jiwa.

No comments:

Post a Comment